Allround specialist burgerzaken
Functie omschrijving
Aanleiding
Binnen het cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem is de afdeling Burgerzaken verantwoordelijk voor hoogwaardige dienstverlening aan burgers en instanties. Dit omvat identiteits- en persoonsgegevensmanagement en de organisatie van verkiezingen. Met een team van 70 betrokken medewerkers staat Burgerzaken centraal in het contact met de burger.
De afdeling is onderverdeeld in vier teams:
- Identiteit & Adres
- Burgerlijke Stand
- Specialisten
- Ondersteuning
Voor het team Burgerlijke Stand zijn wij op zoek naar versterking vanwege het niet verlengen van het contract van een collega. Dit biedt jou de kans om je expertise in te zetten binnen een dynamische en belangrijke functie.
Wat ga je doen?
Als Allround Specialist Burgerzaken ben je een cruciale schakel in onze dienstverlening. Je:
- Verwerkt aangiften en aanvragen op het gebied van:
- Eerste inschrijving;
- Burgerlijke stand voor burgers van buiten de EU;
- Opties en naturalisaties;
- Wijzigingen en correcties van persoonsgegevens.
- Werkt zowel aan de frontoffice als de backoffice, waarbij je flexibel bent inzetbaar op het Arnhemse stadhuis en de BRP-straat in Zevenaar.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega die:
- Beschikt over een relevante vakopleiding, zoals BOBZ/BABZ of modules van de Publieksacademie;
- Aantoonbare en ruime werkervaring heeft binnen het vakgebied van burgerzaken;
- Sociaal vaardig en stressbestendig is, met een klantgerichte houding;
- Zelfstandig initiatief toont en oplossingsgericht te werk gaat;
- Nauwkeurig en zorgvuldig werkt;
- Goed kan samenwerken en netwerken, zowel binnen de afdeling als met externe partners;
- In staat is collega’s in te werken en te begeleiden op het gebied van specialisaties binnen burgerzaken.
Deze aanvraag is niet geschikt voor de inzet van een ZZP'er omdat deze werkzaamheden wezenlijk onderdeel zijn van onze standaard bedrijfsvoering (inbedding organisatie).
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- De kandidaat heeft aantoonbaar bachelor (hbo) werk- en denkniveau
- De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring Burgerlijke Stand
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Contactpersoon
- Gelderland
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 32 uur
- 36 uur of meer