Projectsecretaresse ruimtelijk domein
Functie omschrijving
Projectsecretaresse
Gemeente Venlo, team Project- en Procesmanagement is op zoek naar tijdelijke versterking met een flexibele en daadkrachtige projectsecretaresse (32 uren per week, voor een periode van drie maanden met optionele, maandelijkse verlengingen).
Bouw jij mee aan Venlo?
Team Project- en Procesmanagement
is onder meer verantwoordelijk voor de projectmatige voorbereiding en realisatie van (majeure) projecten in de fysieke leefwereld van de stad en omliggende kernen. Het bestaat onder andere uit projectmanagers, projectleiders en procesregisseurs.
De projectsecretaresse
Ondersteunt projectleiders en -managers bij de uitvoering van projecten in het ruimtelijk-fysieke domein. Tot de taken behoren onder meer:
- Agendabeheer van meerdere projectleiders/-managers;
- Organiseren van interne en externe bijeenkomsten;
- Verslaglegging van overleggen (incidenteel in de avonduren);
- Archiveren van projectdocumenten;
- Voorbereiden bestuurlijke besluitvorming;
- Financieel-administratieve werkzaamheden, zoals het aanmaken van financiële verplichtingen en coderen van facturen.
Je legt verantwoording af aan het hoofd Project- en Procesmanagement.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
Jouw profiel als projectsecretaresse
· Je beschikt over een afgeronde MBO-opleiding en ten minste 5 jaar relevante werkervaring;
· Ervaring met het werken in een gemeentelijke organisatie, specifiek in het ruimtelijk domein is noodzakelijk. Dat heeft te maken met de korte inwerktijd;
· Ervaring met Zaaksysteem en/of ERPx is een pré;
· Je beheerst de Nederlandse taal, acteert pro-actief, bent betrouwbaar, werkt accuraat en samenwerken is voor jou vanzelfsprekend;
· Je bent bereid om je werkzaamheden te verrichten op locatie in het Stadskantoor in Venlo en je werktijden te verdelen over ten minste drie werkdagen, bij voorkeur vier, van maandag tot en met donderdag;
· Je bent per direct of op zeer korte termijn beschikbaar.
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Limburg
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 32 uur