Medewerker DIV
Functie omschrijving
Let op!
“Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich brengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”
Opdracht
Haal jij voldoening uit het correct en secuur registeren en digitaliseren van informatie en archiefstukken?
Wij zijn op zoek naar een medewerker DIV die op korte termijn inzetbaar is voor 32-36 uur per week. T.b.v. onderstaande werkzaamheden:
- Registreren van archief stukken in het zaaksysteem Decos Join;
- Selectie en vernietigingslijsten maken en toepassen;
- Voorbereiding van een overdracht van dossiers naar het statisch archief;
- Je adviseert en ondersteunt collega’s bij de ontsluiting van documenten en dossiers;
- Het verwerken van uitgaande en interne documenten;
- Het controleren van archiefbescheiden op compleetheid en afdoening;
- Het beheer van dynamisch, semi-statisch en gedigitaliseerd archief.
Heb jij een bak ervaring in informatiebeheer en ben je digitaal vaardig?
Kan jij met DMS- en Zaaksystemen overweg? Reageer dan op deze vacature!
Dit ga je doen
Je bent verantwoordelijk voor het scannen van documenten en zorgt voor controle van de integriteit en bruikbaarheid hiervan. Je zorgt voor een juiste registratie van diverse documenten. Je denkt mee over het verbeteren van werkwijzen, procedures en instrumenten ten aanzien van het beheer van de digitale informatiestromen.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV in de afgelopen 10 jaar bij een gemeente
- Aantoonbare werkervaring met zaakgericht werken en het werken in zaaksysteem
- Medewerker beschikt over geschikte apparatuur om de werkzaamheden thuis uit te voeren en is bereid dat te doen als dat wordt gevraagd
- Uiterlijk beschikbaar per maandag 3 februari 2025 voor 36 uur per week
Wensen:
- Aantoonbare werkervaring met DMS en Zaaksystemen
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaringen de afgelopen 10 jaar als DIV medewerker bij een gemeentelijke instelling
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau
- Aantoonbare werkervaring met het registreren van archief stukken in een zaaksysteem (Decos Join)
- Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 12 maanden kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Overijssel
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 32 uur
- 36 uur of meer