Projectleider Onderhoud Vastgoed
Functie omschrijving
Gezocht: Projectleider Onderhoud Vastgoed
Periode: 9 maanden (tijdelijk) Locatie: Gemeente Assen Type functie: Inhuur (niet ZZP)Functieomschrijving
Als Projectleider Onderhoud Vastgoed:- Ben je verantwoordelijk voor het contract-, herstel en cyclisch onderhoud van de ‘eigen’ gemeentelijke panden, zowel bouwkundig als installatietechnisch.
- Werk je nauw samen met werkvoorbereiders die je aanstuurt en die aan jou rapporteren.
- Bewaak en actualiseer je de MeerJaren Onderhouds Planning (MJOP) van het vastgoed.
- Draag je bij aan de onderhoudsbegroting, rapportage en jaarrekening van vastgoed.
- Verzorg je de voorbereiding, aanbesteding, uitvoering en toezicht op het onderhoud van vastgoed.
- Zorg je voor een correcte registratie in Planon-software.
- Verzamel, controleer, beoordeel en archiveer je project gerelateerde informatie en beheer je de revisiegegevens van vastgoed.
- Lever je een bijdrage aan projecten van onze diverse vastgoedportefeuille, waaronder verduurzamingsprojecten.
Team
Het team Vastgoed & Grondzaken bestaat uit 40 medewerkers die werkzaam zijn vanuit verschillende disciplines. Vanuit het team vastgoed beheren wij een vastgoedportefeuille van meer dan 200 panden die worden ingezet voor sport, welzijn, cultuur en onderwijs (MFA's) en overige huisvesting. Naast het reguliere onderhoud wordt het vastgoed verhuurd en is er aandacht voor het verduurzamen van het vastgoed. Binnen het team grondzaken worden er bedrijfskavels verkocht, worden toekomstige woningbouwontwikkelingen gerealiseerd vanuit het grondbedrijf en worden de gronden verpacht. Beide onderdelen van het team werken veel samen en trekken als één team met elkaar op. Het is een hecht team dat veel waarde hecht aan een prettige informele werksfeer. De lijntjes tussen collega’s zijn over het algemeen kort en nieuwe medewerkers worden makkelijk in het team opgenomen.Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
Wij vragen
•Relevante opleiding Bouwkunde of Vastgoed op HBO niveau.
•Bij voorkeur specifieke kennis van onderhoud van gebouwen, verduurzamen en Planon-software.
•In control met de aspecten risico, organisatie, communicatie, tijd, geld en kwaliteit.
•Affiniteit met zowel kleine als grote onderhoudswerkzaamheden.
•Je hebt organisatietalent, bent administratief en communicatief sterk.
•Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een vergelijkbare functie/ vakgebied.
Jouw competenties
•Communiceren: Je kunt de essentie in heldere taal overbrengen zodat deze begrepen wordt.
•Samenwerken: Je zet je in om samen met anderen resultaten te bereiken om daarmee een bijdrage te leveren aan gezamenlijke doelen.
•Omgevingsbewustzijn: Je benut interne en externe factoren voor de eigen functie en/of organisatie.
•Besluitvaardigheid: Je maakt keuzes, hakt knopen door en durft beslissingen te nemen.
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Drenthe
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 24 uur