Zuid-Holland

Kwaliteitsmedewerker Uitkerings- en Debiteurendministratie

Functie omschrijving

Over de afdeling Werk, Inkomen, Jeugd en Zorg (WIJZ)

Werken voor WIJZ is werken aan het vangnet voor mensen die in kwetsbare omstandigheden terecht zijn gekomen. Bijvoorbeeld inwoners die ondersteuning nodig hebben om aan het werk te komen, inwoners met schulden of inkomensproblemen, ouderen met zorgproblematiek en kinderen in nood. Je onderhoudt nauw contact met externe partijen, zoals zorgaanbieders en scholen. Dit is de afdeling waar je écht verschil kunt maken voor mensen die het alleen even niet redden.

Opdracht

Als kwaliteitsmedewerker coach en begeleid je de medewerkers van de Uitkerings- en Debiteurenadministratie.

Verantwoordelijkheden:
  • Je voert casusbesprekingen en caseload- en workloadgesprekken
  • Je bent sparringpartner en beslissingsbevoegde bij lastige casussen
  • Je beheert de processen die de administraties uitvoeren
  • Je identificeert en stelt risico’s vast in processen aan de hand van signalen van medewerkers, controles en data
  • Je coördineert werkzaamheden en je denkt mee in (beleids)ontwikkelingen
  • Je voert kwaliteitscontroles uit aan de hand van lijstwerk en het KIC systeem. Daarnaast verricht je kwalitatief en kwantitatief onderzoek en stelt rapportages op
  • Je draagt bij aan het implementeren van nieuwe wet- en regelgeving, werkprocessen en werkafspraken
  • Je werkt nauw samen met de collega’s van de administraties, teamleider, regisseurs, collega kwaliteitsmedewerkers en functioneel beheerders

Functie eisen (1) en -wensen (•)

Eisen:

  1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding
  2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als kwaliteitsmedewerker bij een gemeentelijke organisatie
  3. Aantoonbare werkervaring met de Uitkeringsen Debiteurenadministratie inclusief, Verhaal en Beslaglegging
  4. Aantoonbare werkervaring met Suite van Centric enmet het inrichten van administratieve processen, benoem waar dit is opgedaan

Wensen:

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een Uitkeringsén Debiteurenadministratie van een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als kwaliteitsmedewerker bij een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met Suite van Centric enmet het inrichten van administratieve processen, benoem waar dit is opgedaan
  • Aantoonbare kennis van weten regelgeving op het gebied van Werk en Inkomen, de Participatiewet en de uitvoering hiervan

Algemeen

Heb je interesse in deze functie?
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
  • De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
  • ZZP is niet altijd mogelijk.
  • Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
  • Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
  • We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
  • Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.

Locatie

Zuid-Holland

Je kunt reageren tot

13.01.2025

Contactpersoon

Robot

Deel deze vacature
Maak jobalert
Vacature details
Match criteria
  • Zuid-Holland
Werkervaring
  • 2 - 5 jaar
  • 5 - 10 jaar
  • 10 jaar of meer
  • Projectbasis
  • Interim
  • 32 uur
  • 36 uur of meer
Heb jij interesse?
Pitrick Barendse
Mobiel: (06) 5086 0318

Benieuwd?

Meer weten over ZuidProfs? Over de manier waarop wij de beste kandidaten vinden voor je vacature? Of wat je mogelijkheden zijn als je via ZuidProfs aan het werk gaat?

Neem contact op