Medewerker burgerzaken frontoffice
Functie omschrijving
Functieomschrijving
Als medewerker burgerzaken ben jij het aanspreekpunt voor onze inwoners aan de balie. Je helpt ze met vragen en ondersteunt bij het aanvragen van paspoorten, rijbewijzen en uittreksels. Jij bent de schakel tussen onze gemeente en de inwoners, en zorgt ervoor dat iedereen de informatie en service krijgt die nodig is. Je werk bestaat voornamelijk uit baliewerkzaamheden.
Verantwoordelijkheden
BaliewerkzaamhedenJe bent het eerste aanspreekpunt voor inwoners en helpt hen met hun vragen.
Administratieve takenJe voert administratieve taken uit, zoals het beoordelen en verwerken van aanvragen in de burgerlijke stand en het bijwerken van gegevens.
Advies gevenJe geeft advies over de regels rondom identiteitsbewijzen en zorgt dat alle documenten juist en op tijd worden verwerkt.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- 1-3 jaar gemeentelijke ervaring
- Afgeronde opleiding burgerzaken
Wensen:
- Mbo-4 werk en denkniveau Afgeronde opleiding burgerzaken
- 1-3 jaar gemeentelijke ervaring
- Je hebt bij voorkeur (gemeentelijke) ervaring als medewerker burgerzaken frontoffice
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Gelderland
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 24 uur