Projectondersteuner
Functie omschrijving
Let op!
“Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich brengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”
Opdracht
Sta jij altijd klaar voor anderen en haal je daar voldoening uit? Denk, plan en werk je van nature vooruit? Kun je in hectische situaties goed overzicht bewaren? En werk je graag in een organisatie waarin je veel kunt leren in een informele sfeer? Mooi, dan hebben wij een leuke opdracht voor jou in het team beheer openbare ruimte en projectmanagement!
Dit team begeleidt o.a. de grote projecten in onze gemeente, zoals ‘het flexwonen’ en ‘Olstergaard’ en is vaak betrokken bij burgerinitiatieven. Ter versterking van dit team zijn wij op zoek naar een:
Functieomschrijving
Jij hebt een cruciale rol bij het ondersteunen en laten floreren van onze projecten. Jij bent de drijvende kracht achter projecten, bent de schakel tussen projectleiders en bewaakt de planning. Dankzij jou worden planningen gehaald, afspraken nagekomen en procedures goed doorlopen. Jij bent sparringpartner voor projectleiders op het gebied van projectmatig werken. Je ondersteunt de projectleiders bij het opstellen van voortgangsrapportages en facturen en bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de projecten. Ook zorg je voor voorbereiding en verslaglegging van vergaderingen. Je organiseert bewonersbijeenkomsten en bent hierbij aanwezig.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- Bij uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld, Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop en mobiel
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectondersteuner of projectsecretaris in de gebiedsontwikkeling
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaarmet voortgangsrapportages en administratieve afhandeling binnen een projectmatige omgeving
Wensen:
- Minimaal 3 jaar aantoonbarewerkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectondersteuner of projectsecretaris in de gebiedsontwikkeling
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van Bouwkunde, Civiele Techniek of Projectmanagement
- Beschikbaarheid voor 24 uur per week voor de duur van de opdracht inclusief verleningen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het organiseren vanbewonersbijeenkomsten
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van voortgangsrapportages, voorbereiding en verslaglegging van vergaderingen en facturering binnen projecten op het gebied van Ruimtelijk Domein
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Overijssel
- Projectbasis
- Interim
- 24 uur