Oosterhout

Senior Werkplekbeheerder

Functie omschrijving

Senior Werkplekbeheerder

32-36 uur per week

Ben jij dienstverlenend ingesteld? Wil jij meewerken aan het ontwikkelen, inrichten en beheren van de producten (printers, laptops enz) die Equalit aanbiedt aan de 11 gemeenten die bij Equalit zijn aangesloten? Wil je dat doen in een complexe ICT-omgeving? Kom ons dan versterken als Senior Werkplekbeheerder bij Equalit.

Wat ga je doen?

Je komt te werken in het team Werkplek. Dit team faciliteert onze gebruikers bij hun digitale werkplekken, denk hierbij aan producten als telefonie, hardware en printers. Als Senior Werkplekbeheerder houd jij je onder andere bezig met het beheren deze producten en van mobiele apps en Microsoft InTune. Jij gaat hiervoor het technisch- en functioneel beheer doen en je zorgt ervoor dat deze producten soepel draaien. Daarnaast denk je mee over nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden om de werkplekken nog meer aan te laten sluiten bij de wensen en behoeften van onze gebruikers.

Wat hoort er nog meer bij?

  • Oplossen van technische problemen: zowel eerstelijns, tweedelijns als complexere incidenten die niet door eerstelijns support worden aangepakt, met blijvende oplossingen;
  • ITIL-servicemanagement: Toepassen van ITIL-processen (incident-, probleem- en changemanagement) voor consistente dienstverlening en efficiëntie;
  • Beheer van hardware: bestellingen, voorraden en registraties in CMDB;
  • Afstemming met Senior Servicedesk: voor gemeente bezoeken;
  • Begeleiden van nieuwe medewerkers: Zorgen voor een soepele onboarding van nieuwe medewerkers door het inregelen van accounts, configureren van werkplekken en bieden van training;
  • Handleidingen en werkinstructies: Maken van handleidingen en werkinstructies voor medewerkers in Office 365, SharePoint en andere tools ter verbetering van de gebruikerservaring;

Wie zoeken wij

We zijn opzoek naar een ervaren werkplekbeheerder die toe is aan de volgende stap. Je ontwikkelt met elkaar nieuwe diensten daarom is het belangrijk dat je goed kunt samenwerken zowel met je collega’s als met onze deelnemers. En verder;

  • Je hebt meer dan 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent een ervaren beheerder met technische en conceptuele kennis van MS technologieën. De afgelopen jaren heb je je flink verdiept in next-gen technieken zoals Intune, Autopilot, Defender en Azure;
  • Je droomt over Windows operating systemen, computer netwerken en software deployment;
  • Je hebt ervaring met Powershell, begrijpt Active Directory en EntraID;
  • Relevante Microsoft certificeringen;
  • Je bent bekend met ITIL en Agile werken;
  • Je bent “Security Aware” in mindset en handelen;
  • Je bent klant- en service gericht en vind het leuk om veel impact op klanttevredenheid te maken;
  • Je bent in staat heldere probleemanalyses aan te leveren en oplossing te vinden binnen onze architecturale kaders;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • Hoewel je zelfstandig en proactief werkt, vind je werken en ontwikkelen in een team belangrijk.

Overige informatie

  • Aanleveren van een VOG-verklaring Politiegegevens is verplicht;
  • Thuiswerken in overleg;
  • De functie is ingeschaald in schaal 8 van de CAO Gemeenten;
  • De aanvraag is niet geschikt voor een ZZP-er;
  • Het niet naar waarheid invullen van de beoordelingscriteria leidt automatisch tot uitsluiting van de procedure.

Functie eisen (1) en -wensen (•)

Eisen:

  1. De kandidaat heeft MBO+ werk- en denkniveau
  2. De kandidaat heeft minimaal 4 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie als Werkplekbeheerder
  3. De kandidaat past binnen het team (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld)
  4. De kandidaat heeft ervaring met Powershell, begrijpt Active Directory en EntraID
  5. De kandidaat is een ervaren beheerder met technische en conceptuele kennis van MS technologien
  6. De kandidaat heeft goede communicatieve vaardigheden en beheersing van Nederlandse en Engelse taal

Wensen:

  • De kandidaat heeft werkervaring bij een gemeente
  • De kandidaat heeft een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur richting ICT/Informatica
  • Mate waarin kandidaat aan de volgende competenties voldoet (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld): - Pro-actief - Klantgericht - Samenwerken - Plannen en organiseren - Verandervermogen - Integer - Creatief - Zorgvuldig - Betrokken - Resultaatgericht - Communicatief vaardig - Zelfstandig - Analytisch - Netwerker - Politieke en bestuurlijke sensitiviteit

Algemeen

Heb je interesse in deze functie?
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
  • De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
  • ZZP is niet altijd mogelijk.
  • Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
  • Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
  • We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
  • Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.

Locatie

Oosterhout

Je kunt reageren tot

09.01.2025

Contactpersoon

Robot

Deel deze vacature
Maak jobalert
Vacature details
Match criteria
  • Noord-Brabant
Werkervaring
  • 2 - 5 jaar
  • 5 - 10 jaar
  • 10 jaar of meer
  • Projectbasis
  • Interim
  • 32 uur
  • 36 uur of meer
Heb jij interesse?
Pitrick Barendse
Mobiel: (06) 5086 0318

Benieuwd?

Meer weten over ZuidProfs? Over de manier waarop wij de beste kandidaten vinden voor je vacature? Of wat je mogelijkheden zijn als je via ZuidProfs aan het werk gaat?

Neem contact op