Werkplekbeheerder
Functie omschrijving
Werkplekbeheerder
36 uur per week
Wij zijn op zoek naar 2 werkplekbeheerders
Ben jij dienstverlenend ingesteld? Wil jij meewerken aan het ontwikkelen, inrichten en beheren van de producten (printers, laptops enz) die Equalit aanbiedt aan de 11 gemeenten die bij Equalit zijn aangesloten? Wil je dat doen in een complexe ICT-omgeving? Kom ons dan versterken als Werkplekbeheerder bij Equalit.
Wat ga je doen?
Je komt te werken in het team Werkplek. Dit team faciliteert onze gebruikers bij hun digitale werkplekken, denk hierbij aan producten als telefonie, hardware en printers. Als Werkplekbeheerder houd jij je onder andere bezig met het beheren van deze producten en van mobiele apps en Microsoft InTune. Jij gaat hiervoor het technisch- en functioneel beheer doen en je zorgt ervoor dat deze producten soepel draaien. Daarnaast denk je mee over nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden om de werkplekken nog meer aan te laten sluiten bij de wensen en behoeften van onze gebruikers.
Wat hoort er nog meer bij?
- uitvoeren van wijzigingen aan de huidige producten;
- optimaliseren van bestaande processen;
- registreren en oplossen van incidenten.
Wie zoeken wij
We zijn op zoek naar een starter, dit betekent dat je niet langer dan 3 jaar geleden bent afgestudeerd. Je ontwikkelt met elkaar nieuwe diensten, daarom is het belangrijk dat je goed kunt samenwerken zowel met je collega’s als met onze deelnemers. En verder:
- minimaal afgeronde mbo-opleiding;
- heb je minimaal 2 jaar relevante werkervaring in soortgelijke functie;
- ITIL v4 certificering;
- je wilt nieuwe dingen leren;
- je bent proactief: je durft werkzaamheden zelfstandig op te pakken;
- oplossingsgericht;
- ben je nauwkeurig en zorgvuldig in het volgen van incident-, change- en assetmanagementprocessen;
- heb je klantgerichtheid hoog staan;
Overige informatie
- Aanleveren van een VOG Politiegegevens Medewerker ICT verklaring is verplicht;
- Inwerkperiode; meelopen en inwerken door directe collega;
- Je werkt in een team van 4 personen;
- De werktijden zijn dagelijks tussen 07.30 en 17.00 uur in afstemming met overige teamleden;
- Data voor intakegesprekken gaan in overleg;
- De functie is ingeschaald in schaal 7 van de CAO Gemeenten;
- In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er;
- Het niet naar waarheid invullen van de beoordelingscriteria leidt automatisch tot uitsluiting van de procedure.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- De kandidaat is niet meer dan 3 jaar geleden afgestudeerd
- De kandidaat past binnen het team (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld)
- De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring als Werkplekbeheerder
Wensen:
- De kandidaat heeft een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur richting ICT/Informatica
- Mate waarin kandidaat aan de volgende competenties voldoet (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld): - Pro-actief - Inlevingsvermogen - Klantgericht - Samenwerken - Betrokken - Ambitieus - Flexibel/wendbaar - Snel schakelen - Resultaatgericht - Communicatief vaardig - Zelfstandig - Analytisch - Netwerker - Politieke en bestuurlijke sensitiviteit
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Noord-Brabant
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 32 uur
- 36 uur of meer