(allround) front-office medewerker
Functie omschrijving
Let op
Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Opdracht
Team burgerzaken is op zoek naar een allround front-office medewerker. Als medewerker burgerzaken moet je flexibel zijn. Je hebt te maken met wisselende roosters (ochtend-, middag-, avonddiensten). Kernbegrippen voor jou zijn: gastvrij, inlevend, ondernemend en resultaatgericht. Verder wordt van je verwacht dat je over de functiecompetenties informatieverwerking, samenwerken, communicatieve vaardigheid en representativiteit beschikt.
Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor de volgende taken, zowel aan de balie als digitaal:
- Het verwerken van aanvragen van reisdocumenten en rijbewijzen;
- Het aannemen en verwerken van adreswijzigingen;
- Het verstrekken van uittreksels uit de basisregistratie;
- Het aanvragen van Verklaring Omtrent Gedrag.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- Aantoonbaar in het bezit van het diploma BOBZ
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Front Office werkzaamheden bij een overheidsorganisatie in de afgelopen 5 jaar
- De kandidaat is inzetbaar en beschikbaar tijdens de avondopenstelling op maandag avond en/of donderdag avond
Wensen:
- Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker burgerzaken en/of Front Office medewerker bij een gemeente
- Uiterlijk beschikbaar per 1 februari 2025 voor minimaal 32 uur per week
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met Front Office werkzaamheden bij een overheidsorganisatie
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Zuid-Holland
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 24 uur
- 32 uur