Functioneel beheerder Burgerzaken
Functie omschrijving
Let op
Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Team
InformatievoorzieningOpdracht
De komende periode neem je het volledige functioneel beheer van Key2Burgerzaken, Centric Burgerzaken, Centric e-Diensten en alle overige gekoppelde systemen en koppelingen op je. Je gaat aan de slag met het doelmatig onderhouden van deze applicaties binnen de gemeente Zeist. Je beheert proactief de applicatie, pakt incidenten en meldingen op, richt de processen in en zorgt ervoor dat een en ander soepel verloopt. Je beoordeeld en test updates, houdt documentatie bij en zorgt ervoor dat alle regelgeving en wetgeving juist in de systemen zijn geïmplementeerd. Om dit te realiseren ben je actief betrokken en neemt verantwoordelijkheid. Kortom, je neemt het volledige applicatiebeheer van A tot Z voor je rekening.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder van Key2Burgerzaken, Centric Burgerzaken en Centric e-Diensten
- Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente
Wensen:
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als functioneel beheerder Key2Burgerzaken,Centric Burgerzaken, Centric e-Diensten
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een gemeente
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van IT
- Aantoonbare werkrvaring met het implementeren en inrichten van een Burgerzaken applactie bij een gemeente
- Uiterlijk beschikbaar per15 januari 2025
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Utrecht
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 24 uur