Utrecht

Functioneel beheerder Burgerzaken

Functie omschrijving

Let op

Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.

Team

Informatievoorziening

Opdracht

De komende periode neem je het volledige functioneel beheer van Key2Burgerzaken, Centric Burgerzaken, Centric e-Diensten en alle overige gekoppelde systemen en koppelingen op je. Je gaat aan de slag met het doelmatig onderhouden van deze applicaties binnen de gemeente Zeist. Je beheert proactief de applicatie, pakt incidenten en meldingen op, richt de processen in en zorgt ervoor dat een en ander soepel verloopt. Je beoordeeld en test updates, houdt documentatie bij en zorgt ervoor dat alle regelgeving en wetgeving juist in de systemen zijn geïmplementeerd. Om dit te realiseren ben je actief betrokken en neemt verantwoordelijkheid. Kortom, je neemt het volledige applicatiebeheer van A tot Z voor je rekening.

Functie eisen (1) en -wensen (•)

Eisen:

  1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau
  2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder van Key2Burgerzaken, Centric Burgerzaken en Centric e-Diensten
  3. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente

Wensen:

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als functioneel beheerder Key2Burgerzaken,Centric Burgerzaken, Centric e-Diensten
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een gemeente
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van IT
  • Aantoonbare werkrvaring met het implementeren en inrichten van een Burgerzaken applactie bij een gemeente
  • Uiterlijk beschikbaar per15 januari 2025

Algemeen

Heb je interesse in deze functie?
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
  • De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
  • ZZP is niet altijd mogelijk.
  • Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
  • Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
  • We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
  • Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.

Locatie

Utrecht

Je kunt reageren tot

03.01.2025

Contactpersoon

Robot

Deel deze vacature
Maak jobalert
Vacature details
Match criteria
  • Utrecht
Werkervaring
  • 2 - 5 jaar
  • 5 - 10 jaar
  • 10 jaar of meer
  • Projectbasis
  • Interim
  • 24 uur
Heb jij interesse?
Pitrick Barendse
Mobiel: (06) 5086 0318

Benieuwd?

Meer weten over ZuidProfs? Over de manier waarop wij de beste kandidaten vinden voor je vacature? Of wat je mogelijkheden zijn als je via ZuidProfs aan het werk gaat?

Neem contact op