Doorn
Beleidsadviseur Economische Zaken
Functie omschrijving
Wat verwachten we van je?
Heb jij een visie op hoe onze lokale economie sterker kan en denk je graag mee met ondernemers? Dan ben jij de Beleidsadviseur Economische Zaken die wij zoeken!
Je werkzaamheden zijn divers, maar bestaan in elk geval uit:
- Vragen beantwoorden van raad, college, collega’s, inwoners en bedrijven
- Advisering op (ruimtelijke) initiatieven
- Beleid: denk aan evenementenbeleid en economisch beleid
- Advies en input geven op visies en in project- en programmateams
- Onderhouden contacten met onze ondernemers
- Advies en input geven rondom U10/U16
- Bestuurlijke advisering/afstemming
- Schrijven college en -raadsvoorstellen
Wat kun je?
- Tenminste HBO werk- en denkniveau;
- Kennis en ervaring met de rol van beleidsmedewerker en/of projectleider met als specialisatie EZ
- Werkervaring op het gemeentelijk vlak
Wat breng je mee?
- Projectmatig en zelfstandig kunnen werken;
- Planner en organisator
- Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid;
- Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding;
- Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
- Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt integraal;
- Gevoel voor ambtelijke, politieke en bestuurlijke verhoudingen;
- Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander.
Onze kernwaarden zijn:
- Omgevingsgevoelig
- Verantwoordelijk
- Dienstverlenend
- Samenwerken
- Zelfreflectie
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Wensen:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau
- Kandidaat heeft werkervaring binnen de economische sector
- Ervaring als beleidsadviseur economische zaken
- Werkervaring bij een gemeente
- Ervaring met het opstellen van beleid
- Ervaring met het leveren van input op visies en in project/programmateams
- Kandidaat is gewend als "1-pitter" te functioneren
- Kandidaat is per 20 januari 2025 voor 32 uur per week beschikbaar
- We houden de gesprekken op woensdagochtend 15 januari, tussen 9 en 12. Hier graag rekening mee houden
- Kandidaat is bereid om naar kantoor te komen (in principe werken we flexibel maar het is wel gewenst dat de kandidaat af en toe naar kantoor komt. Dit zal gemiddeld 1, max 2, dagen per week zijn)
- De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente. Dit kan getoetst worden in een gesprek met de opdrachtgever: o Projectmatig en zelfstandig kunnen werken; o Planner en organisator o Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid; o Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding; o Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk); o Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt integraal; o Gevoel voor ambtelijke, politieke en bestuurlijke verhoudingen; o Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander
Algemeen
Heb je interesse in deze functie?
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Doorn
Je kunt reageren tot
07.01.2025
Contactpersoon
Robot
Deel deze vacature
Vacature details
Match criteria
- Utrecht
Werkervaring
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 32 uur
Heb jij interesse?
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen: