Financieel beheerder (28 uur)
Functie omschrijving
Gemeente Bergeijk zoekt een:
Financieel beheerder
28 – 36 uur per weekGemeente Bergeijk is een groene, ambitieuze gemeente met ruim 19.300 inwoners, gelegen in één van de hardst groeiende regio’s van Nederland; De Metropoolregio Eindhoven. Het is prettig werken bij gemeente Bergeijk en de lijnen zijn kort. Werkplezier en samenwerken staan bij ons hoog in het vaandel en er is volop mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Een wendbare organisatie die meebeweegt met wat de omgeving van haar vraagt. De werksfeer is prettig en informeel. De gemeente is volop in ontwikkeling, denkt klantgericht, betrekt burgers actief bij besluitvorming en werkt continu aan verdere verbetering van de dienstverlening.
Wat ga je doen?
Als financieel beheerder ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het beheer van de financiële administratie.
- Je stelt in samenwerking met het cluster Financiën de documenten voor de P&C cyclus op.
- Je zorgt er met je collega’s voor dat de gemeentelijke financiën juist worden verwerkt.
- Je bent mede beheerder van Key2Financiën en fungeert als aanspreekpunt bij vragen en problemen bij het gebruik van de applicatie.
- Je bent, op het gebied van Key2Financiën en gemeentelijke financiën, een belangrijke sparringspartner voor de organisatie en de financieel adviseurs.
- Je voert periodiek controles uit op de financiële processen in het kader van de interne controle.
Samen met je collega’s van de financiële administratie en de financieel adviseurs zijn jullie het cluster Financiën (10 fte).
Voor bovenstaand takenpakket zijn wij op zoek naar iemand die 28-36 uur per week beschikbaar is.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
Wie ben je?
Je hebt een frisse blik op het werken bij een gemeente en bent van nature opgewekt. Je bent nieuwsgierig en een aanpakker. Je bent energiek, doelgericht, efficiënt en flexibel. Je hebt een dienstverlenende en klantgerichte instelling. Je weet anderen op basis van vakkennis te overtuigen. Je werkt ordelijk en systematisch en bent gericht op kwaliteit.
Wat neem je mee?
· Een financieel-economische achtergrond.
· Enkele jaren ervaring in een soort gelijke functie binnen de gemeente is een pré, maar niet noodzakelijk
· Je werkt graag samen, maar kunt ook goed zelfstandig werken
· Je hebt een kritische blik en draagt verbeteringen aan voor de gemeentelijke financiën.
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Noord-Brabant
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 32 uur