Coördinator P&C en financieel beleidsmedewerker
Functie omschrijving
Let op
Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich brengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Opdracht
De volgende werkzaamheden horen bij deze opdracht:- Coördinatie P&C-producten PPN, begroting
- Beleidsmedewerker financieën
- Zorgdragen voor een goede samenwerking tussen financieel beleid en financieel advies
- Meewerken aan ontwikkeling van financieel beleid, zoals de herziening van de nota reserves en voorzieningen
- Het helpen doorvertalen van de ombuigingen a.g.v. het ravijnjaar naar het financieel perspectief
- Het optimaliseren van de productieprocessen van de producten in de P&C-cyclus
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in financiële richting
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiën binnen een gemeente
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator van de P&C cyclus
Wensen:
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiën binnen een gemeente
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator van de P&C cyclus (20punten)
- Aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen van beleid op financieel vlak (
- Aantoonbare werkervaring met het optimaliseren van processen met betrekking tot het P&C proces (
- Aantoonbare kennis van het BBV en financiële vraagstukken bij de overheid
- Aantoonbare werkervaring met key2 financiën
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Overijssel
- 2 - 5 jaar
- Projectbasis
- Interim
- 32 uur
- 36 uur of meer