Apeldoorn

Proces Manager IT

Functie omschrijving

LET OP!!

Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd.

Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a lid 1 van de Waadi.

Omschrijving Beheer en Ontwikkeling IT

Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart.

Binnen Beheer en Ontwikkeling IT werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer. Soms werkt het beter om even je zinnen te verzetten en kan je met je teamgenoten een potje tafeltennis spelen, gamen of met de 3D printer een ontwerp realiseren. Ook hebben we een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken.

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld

De afdeling Proces Management binnen de Directie IT is op zoek naar een proces manager, je komt te werken in een Hybride SIAM team.

Jouw meerwaarde als Proces Manager

Het Kadaster staat aan de vooravond van een ingrijpende verandering waarbij een groot deel van de infradiensten opnieuw aanbesteed is alsmede de samenwerking met onze externe-SIAM leverancier. Als Proces Manager kom je te werken in het Hybride SIAM team van het Kadaster binnen de Directie BOI (Beheer en Ontwikkeling Informatietechnologie). Je bent hierbij verantwoordelijk voor het aansturen van meerdere externe IT leveranciers voor levering van gecontracteerde (applicatie)diensten. Je onderhoudt contacten met onze interne klanten binnen de Directies BOI, ODR en DGV (waaronder de DevOps teams, de Productmanagers en Productowners). Concreet: je opereert op operationeel/tactisch niveau, waar nodig adviseer je op strategisch niveau. Je bent inzetbaar op verschillende vlakken (Incident, Change, Problem, Config enz) binnen het Hybride SIAM team. Je bent dan ook M-shapped en flexibel inzetbaar op deze verschillende SIAM / ITIL processen. Ook Service Level Management heeft geen geheimen voor je. Je werkt samen met verschillende grote IT leveranciers en met de interne IT-organisatie om wensen te vertalen naar goede oplossingen die passen in de IT-strategie. Je werkt nauw samen met de verschillende stakeholders in je werkveld.

Functie eisen (1) en -wensen (•)

Eisen:

  1. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Graag aangeven of u hieraan kunt voldoen
  2. Hbo-werk- en denkniveau, bij voorkeur IT gerelateerd
  3. Minimaal 3 jaar kennis en ervaring op het gebied van ITSM
  4. ITIL V4 gecertificeerd
  5. Minimaal 3 jaar praktijkervaring als proces manager binnen een organisatie met 1500+ eindgebruikers
  6. SIAM Foundation gecertificeerd
  7. Werkervaring in een SIAM ecosysteem is een pré
  8. Minimaal 3 jaar ervaring in het onderhouden van leverancierscontracten
  9. Kennis van en ervaring met Agile weken
  10. Ervaring met ServiceNow is een pré

Wensen:

  • U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden)
  • U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort processen /werkzaamheden en geeft hierbij aan hoe deze worden opgelost (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden)
  • U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden)

Algemeen

Heb je interesse in deze functie?
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
  • De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
  • ZZP is niet altijd mogelijk.
  • Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
  • Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
  • We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
  • Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.

Locatie

Apeldoorn

Je kunt reageren tot

26.11.2024

Contactpersoon

Robot

Benieuwd?

Meer weten over ZuidProfs? Over de manier waarop wij de beste kandidaten vinden voor je vacature? Of wat je mogelijkheden zijn als je via ZuidProfs aan het werk gaat?

Neem contact op