Objectenbeheerder WOZ
Functie omschrijving
Functieomschrijving
BSOB zoekt een medewerker objectenbeheer voor het beheren, verwerken, controleren en beoordelen van veelvoorkomende en complexe objectkenmerken en gegevens van WOZ-objecten. De kandidaat moet minimaal 3 jaar ervaring hebben met het verwerken van objectgegevens van zowel woningen als niet-woningen, zoals agrarische objecten en (in)courante niet-woningen. We zoeken iemand die ervaring heeft met Gouwbelastingen en Way2GO. Ook moet de kandidaat minimaal 3 jaar ervaring hebben met het verwerken van mutaties uit de BAG in de WOZ. Én de genoemde taken moeten al volledig zelfstandig uitgevoerd kunnen worden.
Kandidaatomschrijving
Opleiding en ervaring- Je hebt minimaal Hbo werk- en denkniveau;
- Je bent een ervaren kracht op gebied van de Wet WOZ;
- Je bent analytisch sterk, sociaal vaardig, toegankelijk en hebt een gezonde dosis humor;
- Je bent een teamspeler;
- Complexe zaken zijn voor jou een uitdaging die je graag oppakt en afgehandeld;
- Je hebt handigheid in het muteren in softwaresystemen.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- Werkervaring - Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met het inmeten en muteren van woningen, niet-woningen en agrarische objecten op gebruiksoppervlakte en bruto oppervlakte voor de Wet WOZ
- Diploma - Je beschikt over een WOZ-diploma
- Werkervaring belastingapplicatie - Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met het muteren in Gouw vanuit verschillende processen zoals verwerken BAG-mutaties in de WOZ, bezwaar en PMA
Wensen:
- Werkervaring - Je bent de afgelopen 8 jaar bezig geweest met inmeten en muteren van woningen, niet-woningen en agrarische objecten op gebruiksoppervlakte en bruto oppervlakte voor de Wet WOZ
- Werkervaring GouwIT - Je hebt de afgelopen 5 jaar gemuteerd in Gouw vanuit verschillende processen zoals verwerken BAG-mutaties, bezwaar en PMA
- Werkervaring Way2GO - Je bent de afgelopen 5 jaar bezig geweest met het beoordelen van modellen en kunt meldingen maken in Way2GO voor BAG en WOZ
- Interview - Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. - Past de kandidaat binnen de BSOB cultuur? - Beschikt de kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring?
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Noord-Brabant
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 32 uur
- 36 uur of meer