HORST

Managementsecretaresse

Functie omschrijving

Voor de Gemeente Horst aan de Maas zijn we op zoek naar een managementassistent

Organisatietalent

Jij bent een organisatietalent pur sang met een frisse, open blik en integere persoonlijkheid. Als managementsecretaresse ondersteun je afdelingshoofden op secretarieel, organisatorisch en administratief gebied. Jij zorgt ervoor dat zij hun rol optimaal kunnen vervullen en hun tijd efficiënt en effectief kunnen inzetten. Dit doe je door alle (digitale) correspondentie slim te organiseren en agenda’s af te stemmen. Door alle vragen, documenten en andere vormen van informatie te filteren en te stroomlijnen. Je speelt flexibel in op ad hoc situaties en bewaakt deadlines. Je plant en organiseert vergaderingen en bijeenkomsten. Je kijkt ook kritisch mee in processen en bent pro actief als het gaat om aandragen van verbeteringen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor het plannen van afspraken met de afdelingshoofden. Iedereen weet jou te vinden, zowel interne collega’s als de buitenwereld benaderen jou voor het inplannen van afspraken. De diversiteit aan mensen waarmee je werkt is groot en hier word jij blij van. Altijd een stap vooruit denken en het overzicht bewaren zijn vaardigheden die je goed ontwikkeld hebt in jouw loopbaan.

Het team

Als managementsecretaresse ondersteun je afdelingshoofden op secretarieel, organisatorisch en administratief gebied. Dat doe je in nauwe samenwerking met je twee collega-secretaresses. Als team vullen jullie elkaar aan en ondersteunen jullie elkaar. Hierdoor ben je goed op de hoogte van wat er in de gemeente en in de organisatie speelt.

Jouw werkweek

Het klinkt cliché, maar geen dag is hetzelfde. Je weet nooit wat je te wachten staat en al is je to do list nog zo lang, je weet van aanpakken. Je hebt de lead in het agendabeheer. Je plant de afspraken in en bereidt afspraken voor door ook het reserveren van de juiste ruimte, materialen en IT faciliteiten. Complexe agenda’s managen vind je een uitdaging. Je denkt mee en pakt ook proactief zaken op die via de mail binnenkomen.

Kennis & kwaliteiten

  • Je hebt minimaal een MBO+ werk- en denkniveau. Je bent communicatief zeer sterk en hebt MS Office goed in de vingers.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in je rol op een hoger managementniveau. Je hebt bij voorkeur ook ervaring in een politiek-bestuurlijke omgeving en/of een grote organisatie.
  • Je bent flexibel in je beschikbaarheid.
  • Je bent stressbestendig en diplomatiek.
  • Je bent pro actief, hebt een vooruitziende blik.
  • In verband met de bezetting van het team is woensdag in ieder geval een werkdag voor jou.

Algemeen

Heb je interesse in deze functie?
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
  • De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
  • ZZP is niet altijd mogelijk.
  • Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
  • Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
  • We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
  • Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.

Locatie

HORST

Je kunt reageren tot

24.10.2024

Contactpersoon

Robot

Deel deze vacature
Maak jobalert
Vacature details
Match criteria
  • Limburg
Werkervaring
  • 2 - 5 jaar
  • 5 - 10 jaar
  • 10 jaar of meer
  • Projectbasis
  • Interim
  • 32 uur
Heb jij interesse?
Pitrick Barendse
Mobiel: (06) 5086 0318

Benieuwd?

Meer weten over ZuidProfs? Over de manier waarop wij de beste kandidaten vinden voor je vacature? Of wat je mogelijkheden zijn als je via ZuidProfs aan het werk gaat?

Neem contact op