Twee (2) Projectsecretarissen
Functie omschrijving
De afdeling PPIM
De afdeling PPIM is in projecten en programma’s actief binnen het fysieke- en maatschappelijke domein en werkt aan de ontwikkeling van de stad. Vanuit interim- management/organisatieadvies levert de afdeling actief een bijdrage aan de ontwikkeling van de interne organisatie. Als 'ontwikkelaars van de stad en de regio' leveren wij collega’s voor verschillende projecten en programma’s. Wij zetten ons in om Apeldoorn nog mooier, duurzamer en toekomstbestendiger te maken. We werken aan opdrachten in een organisatie die ambitieus, professioneel en tegelijk toegankelijk is. Samen zijn we verantwoordelijk voor het uitvoeren van een breed scala aan opdrachten die zowel interne- als externe initiatiefnemers kennen. We voeren het werk uit volgens de werkwijze Apeldoorns Projectmatig Werken (APMW 2.0) en werken veelal binnen een projectteam. Het team projectondersteuning bestaat momenteel uit 20 personen.
Functieomschrijving
ProjectsecretarisAls projectsecretaris ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning op alle gebieden van het project. Naast de administratieve ondersteuning van de projectleider en de projectgroep lever je, als rechterhand van de projectleider, in voorkomende gevallen een bredere inzet in het project. Voorbeelden zijn ruimtelijke projecten zoals het realiseren van woningbouw in de stad, of het ontwikkelen van bedrijventerreinen, maar ook maatschappelijke projecten zoals uitvoering geven aan het onderwijshuisvestingsplan en de regionale samenwerking in het sociaal domein.
Functie eisen (1) en -wensen (•)
Eisen:
- 2. De kandidaat beschikt over een afgeronde mbo 4 opleiding en/of hbo werk- en denkniveau op het gebied van bedrijfsadministratie, secretarieel of managementassistent. Voorgenoemde eis dient te blijken uit het cv
- 3. De kandidaat dient te voldoen aan de functie- Voorgenoemde eis dient te blijken uit het cv
Wensen:
- 1. De kandidaat heeft relevante werkervaring als projectondersteuner
- 2. De kandidaat heeft ervaring met het uitvoeren van projecten
- 3. De kandidaat heeft kennis van zijn vakgebied en voert de functie- Beoordeling: onvoldoende, matig, voldoende, ruim voldoende, goed (1 t/m 5 punten)
Algemeen
Reageer dan via de website van www.zuidprofs.nl voor de meest uitgebreide terugkoppeling.
En let op, want voor onze functies geldt:
- De meeste functies zijn tijdelijke functies voor een langere periode. Soms met uitzicht op vast.
- ZZP is niet altijd mogelijk.
- Goede beheersing van het Nederlands is voor alle functies vereist
- Ervaring bij een overheidsorganisatie is een grote pré, soms een eis.
- We ontvangen graag jouw CV in het Nederlands, liefst in Word format.
- Vermeld je functies en werkzaamheden inclusief jaartallen en maanden, meest recente bovenaan.
Locatie
Je kunt reageren tot
Contactpersoon
- Gelderland
- 2 - 5 jaar
- 5 - 10 jaar
- 10 jaar of meer
- Projectbasis
- Interim
- 32 uur